Auditul public intern în anul 2012

Marin Marc,

Nr. 145 din 25.10.2011

Doamnelor şi domnilor primari din comunele județului Cluj  

Pentru o bună organizare a activității de audit public intern pe anul 2012 și în continuare, avem nevoie de o evidență realistă asupra numărului de comune care doresc efectuarea auditului public intern prin compartimentul nostru și înţeleg să plătească regulat contribuția stabilită.

În funcție de numărul de comune care vor mai semna acorduri de cooperare începând cu 2012, pentru organizarea și efectuarea activității de audit public intern prin cooperare, vom putea dimensiona corespunzător numărul de auditori interni pe care îi vom angaja și instrui. Întrucât procesul de instruire a unui auditor intern se face în timp și cu cheltuieli și implică responsabilități din partea noastră de a respecta contractele de muncă care se vor încheia, nu dorim să fim puși în situația de a disponibiliza angajații pentru că am supradimensionat organigrama, dar nici să ajungem în situația de a nu reuși să efectuăm misiunile de audit la comunele care achită contribuția respectivă.

Pentru comunele care vor să intre în acesta cooperare este nevoie de HCL pentru aprobarea acordului de cooperare și HCL de aderare la Asociația Comunelor din România pentru comunele care nu fac parte din asociație. Vom pune la dispoziţia doritorilor modele de HCL.

Vă rugăm să comunicați în cel mai scurt timp posibil, pe canalele de comunicare ale filialei sau a d-lui Marin Marc, dacă doriți şi asiguraţi resursele financiare necesare ca în anul 2012 să  primiți serviciile noastre de exercitare a activității de audit intern. Avem nevoie şi de confirmările celor care sunt asociaţi din 2010 sau 2011.

Menţionăm că efortul financiar este acelaşi cu cel din 2011, eventuale mici ajustări le putem hotărî în adunarea generală, dacă vor fi necesare.

 

                                                                                Preşedinte,

                                                                          Ovidiu COLCERIU