Curs ” Parteneriat și cooperare pentru dezvoltare locală”

Marin Marc,

 
Nr. 14 din 22.01.2013
 
Către,
Primarii comunelor din județul Cluj
 
Filiala Județeană Cluj a Asociației Comunelor din România organizează în perioada 3-6 februarie a.c., la Hotel President din Felix, cursul de formare “ Parteneriat și cooperare pentru dezvoltare locală” împreună cu Fundația CAMP din Cluj-Napoca destinat persoanelor cu atribuții de conducere și/sau cu atribuții financiar-contabile în administrația publică locală din comune.
Temele care vor fi abordate la acest curs sunt:
– Parteneriatul public-privat;
– Noutăți legislative în achizițiile publice;
– Acorduri de parteneriat cu filialele județene ale Asociației Comunelor din România;
Costul cursului este diferențiat astfel:
– 1.500 lei/participant la cazarea în camera dublă a doi participant;
– 1.700 lei/persoană la cazarea în camera single;
– 1.800 lei/persoană la cazarea în camera dublă cu un însoțitor;
La finalizarea cursului participanții vor primi certificate de formare.
În costul cursului sunt incluse cazarea, masa, cina festivă și facilitățile de ohihnă, relaxare și sport din hotel.
Confirmarea participării se va face până în data de 25 .01.a.c., iar plata se va face până în data de 31.01.a.c. în contul Filialei Județene Cluj a Asociației Comunelor din România RO03BTRL01301205564761XX deschis la Banca Transilvania, Agenția Gilău.
Confirmarea se poate face prin fax, prin e-mail sau telefonic la adresele din antet, trimițând și fișa de înscriere completată conform formularului atașat.
 
Președinte,
Ovidiu COLCERIU