Ședința parteneriatelor pentru cooperare eficientă
Luni, 30 ianuarie 2017 a avut loc ședința Consiliului director al Filialei Județene Cluj a Asociației Comunelor din România. La această întâlnire s-a discutat despre activitățile prin cooperare, situația financiară, stabilirea datei adunării generale care a fost hotărâtă pe data de vineri, 17 martie a.c. și alte probleme curente care să fie discutate și la adunarea generală a Asociației Comunelor din România, la București, în perioada 19-22 februarie a.c.
Tot luni, 30 ianuarie a.c. avut loc o ședință a primarilor din comunele partenere pentru efectuarea serviciilor oferite prin compartimentele: audit public intern, urbanism și cadastru, contabilitate-impozite și taxe, dezvoltare rurală, gospodărie comunală, ordine publică și situații de urgență, achiziții publice și juridic, social,sănătate, cultură și sport. Au fost aprobate rapoartele de activitate și au fost stablite măsuri organizatorice pentru buna funcționare.
Mai jos sunt câteva fotografii de la aceste întâlniri.