Concurs pentru un post de auditor intern
Concursul va avea loc la sediul Filialei din B-dul 21 Decembrie 1989, nr.58, camera
5 M, mun. Cluj-Napoca, la o data care va fi comunicată candidaților selectați.
de 25.10.2024, ora 16,00, preferabil pe site-urile de recrutare pe care se postează oferta de loc de muncă. CV poate fi depus și pe adresa de e-mail: acorcluj.secretariat@gmail.com
Interviul inițial va fi efectuat la o dată care se va comunica participanților admiși.
Interviul va fi individual, audiat de către comisia de concurs. După această etapă se va stabili datele de depunere a dosarelor pentru participarea la concursul pentru ocuparea postului de auditor intern.
Bibliografia generală pentru concurs poate fi consultată pe site -ul www.acorcluj.ro, Secțiunea Auditul intern , subsecțiunea Informații.
fi invitate să participe la proba orală/interviul final, la care vor trebui să răspundă verbal, în fața comisiei de concurs, la întrebările din materie, din bibliografia generală și în cea specifică care va fi anunțată anterior. .
contractului de muncă, ocazie cu care vor prezenta cazierul judiciar și fișa de
aptitudini a muncii de la medicină.
prin sms și / sau e-mail.
– îndeplinește condițiile de studii prezentate de lege pentru funcția de auditor intern;
– îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea funcțiilor;
– nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau împotriva autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face. -o incompatibilă cu exercitarea funcțiilor publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
– nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu ia încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare, în ultimii 7 ani;
– nu a desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege;
Condiții specifice solicitate de angajator:
- Studii superioare în domeniul economic, administrație publică sau juridică.
- Experiență în administrație publică cel puțin doi ani.
- Permis de conducere categoria B.
- Disponibilitate pentru deplasare în comunele din județul Cluj.
Dosarul trebuie să conțină:
- Curriculum vitae.
- Declarație pentru respectarea prevederilor art. 22 din Legea nr.672 din 2002;
- Recomandare de la angajatorul anterior.
- Copii de pe documente: Carte de identitate, certificat de naștere, certificat de căsătorie dacă numele anterior a fost schimbat, Diploma de studii superioare, permis de conducere categoria B și alte documente necesare (master în domeniul administrației publice, juridic, economic, audit) sau alte documente referitoare la schimbarea numelui etc.
- Declarație pe propria răspundere că nu sunt condamnări penale, nu a fost destituită din funcții publice, nu ia încetat Contractul individual de muncă pentru motive disciplinare și nu a făcut politică politică. Până la semnarea contractului individual de muncă se va depune cazierul judiciar și fișa de aptitudini ale medicinei muncii.
- Declarație pentru acordul folosirii datelor cu caracter personal.